Wednesday, June 9, 2010

++sAtU cERiTa++

sorry readers sbb lama tak update blog...bukan apa byk cite r nk citer tp cm maleh nk update...huhu OWHH lupa arini arijadik budak tembam yg ske pukul umi dier heheh

si AMMAR NASRAN B. AZHARI
(anak buah ku yg aku ske ggit dier hahah)



heppy besarday ker 2thn...(mmg besar pun lalala)
(umi tak tau nk bg hadiah apa t umi cr ngn abi yerk syg)

owh last weekend pakcik en sam meninggal...erm sedih tgk mak teh (isteri kepada arwah pak teh) yg sakit lama sbnarnya mak teh...tp pak teh yg pergi dlu...(ske tgk gurauan suami isteri ni walopun dh berumur...sakat menyakat tu masih ada) so peringatan pada semua tak semesti yg sakit tu akan pergi dlu...lau janji kiter dgn NYA..sihat pun tak kire...waallahhualam..

erm minggu ni takder apa agenda...yg utama adalah makan kenduri...so 12hb 06 2010 saya ada byk kenduri nk attend...(haish tak tau daya ke tak i/allah akan cuba pergi semuanya) kenduri pertama yg akan di attend adalah kenduri :-


(sorry curik gambar heheh)

liya@nyah dgn pasangan zakril a.k.a Mr.Z
(sbb dkat ngn umah kene g dlu)

then ke rumah :-

(sorry curik pict tomei ni)

muhaini (kak ami sygku) with mas d oni nya heheh
(akhirnya bersatu jugak mereka)

then ke rumah kwn lama :-


(sori yang aku curik hehe)

nor amalina & pasangannya...
(di taman k.k)

ada satu lagik kenduri tak tau mau attend ker tak...harap2 dptlah...kat ipoh...tak baik lak tak pergi kan...ada byk lagik huhu...lau ikutkan hati semua wedding kwn2 nk pergi...seronok sbb tgk kwn2 kwin..
(phm perasaan org kwin bila kwn2 dtg)

so yg buat aku fening kepala adalah aku mau bg hadiah apa...haish...erm aku akan cr lain dr yg lain...tak taulah nk bg apa...hehehhe so aku doakan kepada ketiga2 nya semoga selamat semuanya...aminn...

ucapan dr aku adalah :

WELCOME TO THE CLUB
(MRS CLUB..HEHEE)
SEMOGA BERBAHAGIA HINGGA AKHIR HAYAT...AMIN..

P/S: harap2 ada rezeki nk attend kenduri one of my beloved sister ERTINA..huhu tp time tu keje (17hb JUN 2010) haish...tak taulah lau en sam baik ati nk bwk ke perlis...rindu kak na sgt2...huhu

1 comment:

I_Hate_Lolipop said...

lepas tu lagi 5 6 tahun kenduri aku. kau jgn lupa...tarikh aku roger kemudian...