Sunday, November 13, 2011

++SaYa dH aDa kWn++


alhamdulilllah...sya dh dapat kwn...2 thn saya tggu akhirnya sya dpt juga kwn...twin lak tu heheheh inilah kwn baru saya....

l
l
l
l
l
V


kwn pertama heheh

PUAN IZANI AZLAN

3.05PTG



cntik kan...eheheh



dgn cinta hatinya...

en hilal A.K.A. abg mawi heheh



sya suke moment ni...sgt2 sukeeeeeeeeee



kwn ke-2

PUAN NOR IRATUL MUNIRAH MAZANI

5.15 PTG



MR N MRS LING :)


dgn low kong nya

ANDRE LING



fotoshoot outdoor



dayang hehheeh



ooo si ikan kaloii heheh



nice pict *kredit to zetty heehe

taraaaaaaaaaaaaaaa




apa2 pun tahniah pada kedua2 my besties ni...aku doakn korang bahagia k....aku sgt suke sbb dh ada geng hureyyyyyy

p/s: owh maaf yerk kwn2 di FB sbb sya bikin status gempak...skali lg sya tegaskan disini...sya TIDAK SMA SEKALI menceritakan perihal umahtangga sya *tak kisah apa berita skali pun di FB....sbb FB tu dh bukan private lg...lgpun FB aku suke aku ler nk status apa kan hahahha so jgn buat andaian yerk...tp baguih gak...tu satu doa kan kalu sya wat status gempak2 hahaha TQ

1 comment:

baung jelebor (^_^) said...

= pape pon~tahniah gak~~ :D