Thursday, November 17, 2011

++RaGaM BbY sENiOr++


lega rasa ati bila chenta hati dh baik demam...dpt ubat dia okla...mkn panadol sepapan pun tak ok...apa hal kan...berkat bebelan misi garang hahaha aku sgt garang ok...

hehehe sbb dia jrg sakit kan skali sakit mau pengsan aku

owh abg...syg happy abg dh sembuh...bru leh tgk dia senyum...n yg takleh blah bila dh sihat tu apa lg mulala menyakitkan ati aku hahaha *nyakat aku smpai aku geram hahah smpai aku kata kat dia

''abg ni bila sakit susahkan ati syg huhu bila sihat mulala sakitkan ati syg''

n dia leh wat muke mr beans dia hahah okey abg...apa2 pun i love u muahx

since dia dh ok brula g date...plan nk g potong ambut...ambut dia n ambut sya...pernah ckp kat dia nk kerintingkan ambut balik...dlu asal ambut kerinting tp takla kerinting sgt...

n en bam setuju...so smlm dgn ujan lebat g jugak gunting ambut...dia soh buat jugak...so kata suami wajibla ikut kan...cntik tuk suami :)


aslnya sya nk mcm ni...


n mcm ni gak...tp en suami soh buat kerinting halus sikit...

pulak...so ikutkan aja heheh asal dia suke...

dia yg nk tgk aku hari2 kan hehehe

at last ambut aku telah di transform jd cmni...


perh aku der mcm helly berry ka?? hahaha


ok aku nk simpan bg pnjng cmni...tak payah ikat n tak payah sikat hubby kata...

just pakai moist cream n lotion ambut...


kalu ikat jd cmni...wah sexy gitu....

sexy pada en sam je yerk...wajib lah kan...hehhe

at last aku dpt gelaran baru hahah


ezllyn hehe dengar kata minah ni pas mndi mmg dia tak sikat ambut biar cmtu je ambut dia...just pakai lotion ambut...

owh pasni umah aku tak penuh dh dgn ambut yg sepah2...haha kat umah bolehlah biar ambut cmtu je...kang dpn mak mentua aku mau tekejut mak mentua aku haha + ank2 buah abg sam lari lak hehe

n paling genrun nnti si cepot panggil aku

''umi antu kak limah''

hahah :P

p/s: nk soh abg sam buat ambut hafiz haha baru padan kui2... :P

2 comments:

Azrina Tasya said...

mmg cun rambut mcm tu tp nak jaga susah woo xleh sikat sgt lak tu...aku dah wat dulu hehehe..tp ko rajin xpe2...ape2 pun asalkan abg sam suka ok je kan hehhee

('',)MiSs mRs.SaMsOL said...

kdg2 senang kdg2 agk susah...yg best tak payah sikat aku sepit je...hehehe apa2 pun yg penting abg sam suke hehehe