Monday, May 30, 2011

++HaRi ItU dTg Lg++

sekejap betul masa berlalu...pejam celik dh nk msuk 2 tahun perkahwinan kami...mgggu depan adalah ulangtahun perkahwinan kami yg ke -2....

hmmm dalam tempoh 2 tahun ni mcm2 dugaan yg kami tempuhi...usia perkahwinan kami masih lg setahun jagung...wah gitu...

nk cerita mmg panjang...cuma entry ni dituju khas unntuk suami saya yg tersyang
EN SAMSOL SYED OMAR a.k.a. en bam bam saya ehehhe

pada en bam bam,
terima kasih kerana sudi jd teman hidup sya...
kamu adalah seorang yg sgt2 penyabar...
sepanjang sya kenal kamu 4 tahun lalu...
perangai kamu sama shaja
*maknanya tak berubah
ada certain2 part yang berubah skit heheh

paling best kamu tak pernah marah saya skit pun
muka kamu sentiasa senyum walopun kamu penat balik keje
ditambah pula dgn perangai bini kamu yang nyemedang angin satu badan...
*hhah ngata diri sendiri kot hahha

bila sya marah kamu...
kamu leh wat muke cool je...
*sakit ati pun ada nk gelak pun ada hahahha
sya ske buat kamu marah tp kamu tak pernah marah saya...
betapa baiknya kamu en bam bam
*bukan puji sbb laki sendiri okey...mmg betuil...

pernah saya terpikir...
cmnerlah kalu saya dapat laki lain sbg suami saya...
dh tentu kene mkn pelempang je saya heheh
mana nk dpt suami yg balik keje senyum je...
*walopun penat
mana nk dpt suami bila saya tido tolong ttup telinga saya
*ni mmg habit sya tido ttup telinga dgn bantal kalu takde bantal tgn en sam jd mangsa...
mana nk dapat suami bila ari2 bini dia ggit tgn sampai berbekas2 hahah
*bukan lucah k cuma geram...mmg dh jd tabiat ari2 msti ggit...gle bukan bini en sam hahha
mana nk dpt suami yg bersabar tahap cipan bila sya naik hangin sampai nk tsunami umah kami hahha
mana nak dpt suami yg bila sya keluar dgn kwn2 dia bg greenlight je..
*mintak izin ok....bukan men kluar je...
mana nak dpt suami yg ari2...setiap msa... cyg pp, peluk n said ''I LOVE YOU''
*sbb tu kami rasa mcm bercinta je...

kalu nk cerita tentang dia sgtlah byk...biarlah sya n dia shaja tau betapa happy nya kami sbb tu kami membesar dgn jayanya...heheh


pict ni di ambil last two weeks tak silap di laketown...otw pulang ke selama...


so abg sempena ulangtahun ni syg ingat nk pau abg ni heheh teringin tp taknak beli lg sbb nk try pau abg dlu hahaha dh bg greenligt dgn pantas syg ajak abg ke TUPPERWARE BRANDS hahahah


sbbnya abg dh ilangkan botol tupperware syg yerk huhu
*hnya org yg obses ngn tupperware je tau nilainya huhu


yg ilang kaler ijau tu...sygnya sbb yg baru ijau dia tak cntik langsung...tak minat ijau kaler baru tu tak lawa...


ijau baru yg tak lawa...biru tetap lawa heehee

al kisahnya pada haru itu aku keluar ke kuala jp...rupanya en sam letak botol tu di atas kereta di bahagian hadapan sebelah kiri...so saya tak perasan ada botol eco tu...

bila smpai satu selekoh *tak jauh pun around 500m dr umah sya terperasan ada mende jatuh...sya tgklah apa yg jatuh sbb takde apa pun...so memecut dgn slumbernya...

2 hr pas tu tgh smbang2 sal nk bw bekal ke tmpat keje *sbb en bam bam pakai kaler ijau tu...bru dia kata abg letak ats kete then baru aku pasan laa patutla dgr bunyi mende jatuh tp tak tau apa...

huhu siap cr lg tepi2 jalan...smpai skrg sya tgk2 huhu agaknya takde rezeki hehhe
*haish ggit jari aku hahahha sedih beb huhu senyum kelat je aku hahah en sam leh wat muke hehehheheheh dgn muke sweet2 nya *sorry syg :)

takpala abg apa yg penting sya syg kamu ketat2 muah muah hehehe

semoga perkahwinan kita berkekalan hingga akhir hayat...
sayang abg from the bottom of my heart...
insyaallah satu hari nnti kita pasti dikurniakan cahayamata..
hanya TUHAN je yg tau segalanya DAN hanya kita je yg paham apa yg berlaku sebaliknya...

nnti sya akan tulis entry yg pasti meleyapkan semua persoalan... :)

2 comments:

Tupperware Lover said...

hahaha.. sonok baca citer kali ni.. happy anniversary.. semoga kekal bahagia ke akhir hayat ^^ mintak hadiah anniversary hubby pi cari sampai dapat eco bottle ijau yg lama tu..hihihih

p/s: ada.. tapi kena que..tak sure dapat bila sebab ramai sangat peminat pink bowls ni.. nanti kalau dah sampai turn, akak inform ek!

('',)MiSs mRs.SaMsOL said...

hehehe akak tiap kali keluar tiap kali tu lah mata saya dok melilau kak...heheh harap2 ada rezeki saya hehehe :) ok apa2 akak inform sya k kalu ada...