Wednesday, March 30, 2011

++CERiTa SaYa++


kembali pada asal....bissness sudah ada rumah baru...so tidak akan kaco lg di blog ini hehehhe sila view di http://lumayandgnmanggis.blogspot.com/ untuk keterangan berikutnya...

so blog ini kembali pada asalnya...cerita saya k...

memula nk citer pasal my mom pergi umrah dgn mak yang saya...entah bila rezeki nk sampai sna...heheh i/allah ada rezeki...tahun ni rezeki sya amat2 murah....harap2 byk lg rezeki yg akan sya perolehi...amin...

jd berbalik pada cerita mak pergi umrah...erm masa mak g haji dlu dia just bwk kamera yg pakai kodak biasa tu...mak teman ni idakla mcm teman...nangkap gambor je...hehehe aku ckp dgn mak...rugi mik gmbar sikit...huhu msa tu aku tak beli lagi dg camera...kai HP je heheh

so kali ni aku ajar mak pakai kamera dg aku...heheh siap aku tulis2 lokih2 gambor cara guna...aku kata mak kene amik gambar byk...siap aku bg memory kad extra...hehehe aku lak excited heheh bukan pe...peluang nk ke sana bukan sng ye tak...so hanya gambar lah wat kenangan...*tuk aku tgk gak heheh aku ajar mak cara guna semua...siap flash cmner...aku siap pesan mak jgn tangkap gambor org je...tangkap gambor mak yg penting...heheh berbekalkan 4 bijik bateri+charger+memory kad bagai...heheh

2-3 hari lepas mak der kol...perh siap cakap dh pandai dh amik gambor...byk katanya...takpala mak...amik je...selagi leh...dh full tukar memory kad yg jua bg tu...heheh bru la best hehhe

so beruntunglah wahai kamera ku...ko yg smpai dlu dr aku...heheh takpalah aku pos ko dlula...heheh i/allah nnti aku menyusul hehehe...bila mak balik dr sana mak kene beli jenis kamera ni la...lau tak aku kene lokih2 lain lak nk ajar heheh...org veteran bru nk bajar...heheh pasni ajar men FB lak hahhah

INILAH KAMERA YANG BERTUAH ITU HEHEHE.....




2 comments:

Tupperware Lover said...

sonok bila dengar citer kengkawan murah rezeki :)dah ada umah baru rupanya.... selamat berbisnes :)

('',)MiSs mRs.SaMsOL said...

umah ni ada lg kak...umah bisness je kat sna heheh :) ni jd personal blog je...tq kak..tupperware kak pun best2...