Wednesday, July 29, 2009

1st PoST PeRPiNdAHaN eNtrY...

Yeye yeye...

hehe sbnarnya blog ni dah create lama dah tapi dibiarkan bersarang jerk hehehe...kebanyakkannya story mory semua di masukkan ker friendster punyer blog (sbb skali keje jerk bukak FS wat blog..)
jadi disebabkan bos kecik saya cikgu azam (gelaran kami wat dier sbb dier kami dapat berwireless) hahahah -ampun bos hehehe berbaik hati mengajar cikgu2 lain wat blog semasa perbentangan kajian jadi aku pun carik balik add blog ni...(sbnarnya lupa password) heheheh nasib baik jmper balik...hehheh so di sini saya dengan besar hati nak tepuk tangan kuat-kuat kat dier hahaha (ayat bodek ni) heheheh sbb bg semangat balik nak cari blog ni...(PADAHAL DENGKI SBB SMUA SIBUK BERBLOGGING) heheheh
jadik sekarang ni smua sibuk lah berblogging hehehe so mulai saat ini detik in smua entry yg ada pada FS akan ditransfer one by one (itupun kalu ader maser) nak tukarkan ke blog ni...jadik selamat berblogging smua cikgu2 heheh n kwn2 ku jugak yerk...
p/s: blog ni adalah blog aku so suke hati aku lah nak story pasal aper...sekian yerk...

No comments: