Friday, August 6, 2010

++BiLa mOoD rAJiN++


ni en di ats ni...eleh2 buat muka cumel kunun heheh tp mmglah cumel...haruslah! heheheh laki teman kan ikut ske temanlah...heheh ni en ni tetiba mood dia lau rajin masak...ada satu ari aku balik sek dgr bunyi bising kat dapur...


tgk pak aji ni masak...yang aku tak leh blah tu masak kai lebai...hahah agaknya dpt ilham pas smyg kot hahah samapi lebai pun tak bukak hahahah


pak aji ni wat muker penyet hahaha tu lah makan ayam penyet byk2 lagik hehehe


ngn gaya2 tak leh blah....heheh yg lawaknya tgh2 masak tup2 gas abis...mujur ada dapur kai gas ada heheheh selamat...


ni lah masakan nya...nama apa aku pun tak tau...heheheh


taraaaa!!! ikan tilapia masak per erk heheh belasah jerk...ni nk bwk g umah mak ni dgn mangkuk2 aku hangkut hahahah


ni nk masak masakan yg hampir setahun lebey aku tggu....mangko teman nunggunya mase
tulah bru dapatnya hehehe


inilah masakan yang aku nk rasa dia masak...hahahah MaGGI jerk...heheheh slalu asik aku jerk masak...hahah malam tu aku protes namo masak hahah last2 dia msak hahaha dh setahun lebey bru wat...janji dlu masa mula2 masuk umah pas kwin hahaha

p/s: pak aji ni pandai masak tp keret namo masak hahah takpa2 mybe dia nk simpan tenaga time aku preggy hehhe lau tak xsuprise ler hehehe selagik aku tak sakit jgn harap dia nk ke dapur hahaha tp lau dh masuk dapur aishhh kilam kabut dibuatnya dapur...

3 comments:

Unknown said...

nampak sedap je... apa kata pos ke sini

baung jelebor (^_^) said...

= so sweet~!! :D

('',)MiSs mRs.SaMsOL said...

hahaha kak dina...sila2 mai..heheh mood baik tu pokcik tu heheh lau tak jgn harap hahaha

dayu: erm ikut mood dia heheh cuba amalkan erk heheh