Wednesday, January 26, 2011

++MsLaH tERKiNi++

lately aku sgt susah mau tido mlm huhuhu kdg2 aku sengsorang terkebil2 smapai kul 2-3 pg stiil tak leh lena...huhu terkebil2 aku tgk en sam lena bagai nk rak hahah jeles ok...mybe dia penat keje tu yg sonang dia lena...erm dia tu koje ke tak lena sat je letak pale terus lena..sampai aku panggil dia abg ni nobita lam citer doraemon...bru latak pale dh lena hahah

nk kata terlebey tido pg2 bgn ontime jerk...after en suami g keje aku melakukan keje2 seperti biasa...tghari or ptg aku takder lak tido...kdg2 jerk...but mlm2 aku still susah sgt nk tido huhu org kata lau nk bg sng tido harus minum susu panas....alamak yg tu yang lemah tu sbb sya adalah org yg tak barapo nk minum susu hahaa agaknya aku harus cuba huhu

since aku berdiet *dietlah sgt hahaha aku kurang mkn nsik itulah mulanya kot...dh mcm bby plak...lau tak kenyang bby tak mau tido...yg pelik bila aku mkn nsik pda sebelah malam aku boleh tido dgn jayanya haahahha aduih...cmner nk buat ni huhu cm smlm pakcik aku belanja mkn sempena ari jd azam...so mkn pun lewat sbb tggu amin bis tuisyen kul 10 mlm...sampai kedai n mkn around kul 11 lebey...haha mik kau...takkan aku nk mkn lewat2 cmni hari2 owhh tidak...huhu


tidak mahu jd seperti ini ok...deme ni takper ler der geng sama saiz hahha ataupun sapa2 nk join hahaha *hajar jgn jd cmni tau hehehe

tp yg lawaknya if aku g umah mak ke mentua ke umah sapa2 ke mata tu nk pojam ja hahah nk2 lau balik kg umah mentua haha harus ptg2 aku sudah lena n mlm plak lena awai...hahaha *tidak harus hipokrit ok di umah mentua haha karna mentua sya sgt baikk eheh dh kenai beno menatu yg satu ni hahaha lagik satu lau masuk kete je mata ni nk pejam jerk hahaha kdg2 dr umah aku nk ke umah mak yg tak bapo nk jauh pun aku leh lena hahaha

adakah umah aku ada apa2??? erm ngarut jela kan...hehehe mungkin kerana faktor aku tidak kenyang heheh tu yg payah nk tido hehe ntahlah...ada sapa2 tulun bg idea leh?? supaya masalah ini tidak berlarutan?? mata saya sudah macam panda huhu nk kuar kene cover dgn concealer...huhu aku ader jugak membaca AL-QURAN serta zikir2 supaya aku leh tido dgn lena...bila dh dok atas tikar semayang time tu lak ngantuk...aishh mmg setan bergayut ye tak..kdg2 siap lena dgn kai telekung...hahaha aku takut der yg terkojut smpai pengsan tgk aku cmtu lak *abg sam heheh


walopun mata nya itam tp dia tido lena huhu susahkan lebey tido payah susah tido pun payah huhu

p/s: saya jugak tidak mahu jd seperti ini...


maaf gambar agak sedikit kelucahan...*sori
(hal umah tangga tidak harus di dedah begini haha)

No comments: