Wednesday, October 5, 2011

++HoMeWoRk 1++

lama gler tak update blog hehe :) skrg byk keje lain so blog terpaksa di anak tirikan jap heheh :)

so nk cuba buat buat homework 1 dlu....meh mula kan :)

day 1- Recent picture of you


blog i suke ati i lah kan...hahah pict ni baru tk baru lah almost 1 month yg lepas...
org kata aku makin bulat???
so ada aku kesah??? ada aku mintak beras dr kome?? takde kan?? kan???
do i care??? ini tanda aku bahagia dgn abg sam syg sya....sekian muahahah

15 interesting facts about yourself

15 je?? bg lebey buleh?? muahahah

1. cantik (mmg pung!!)
2. comel (laki mak yg ckp hokey...)
3. suke msk
4. suke makan *dh msk makan ler apa lg
4. suke nyembang
5. suke membebel...*maap yerk abg sam
6. suke ggit tgn en sam, ammar n aswad *kui3 sbb geram heheh
7. pendengar yg setia *penyimpan mohor besar byk rahsia (buleh buat buku kot)
8. syg sgt kat abg sam sya
9. syg kwn2 sya *even ada diantara mereka yg jrg ingat sya
10. garang *yeke
11. suke pendam msalah n tak suke tunjuk mslah even dpn en sam n kwn2 *happy je
12. bg kwn2 mkn *hahah so far deme idup lg smpai skrg heehe
13. suke g jalan2..jalan je even poket kosong muahahah
14. aku tak kaco ko so ko jgn kaco aku *tak suke amik tau hal org yg tak penting tp kalu amik tau hal aku siap!!!
15. penyayang...baik hati...ambil berat

okey sekian...kang letak byk2 ada yg berbulu baca :) smbung homework 2 nnti

3 comments:

Azrina Tasya said...

hehe dah bersawang blog ko baru nak update ye jua..hehe miss u dear muahss :P

azila ismail said...

cikgu.. i lebiuuu.. hehhe

('',)MiSs mRs.SaMsOL said...

tasya: erm maleh nk tulih...byk keje lain huhu

along: love u jugak syg...sya akan sahut cabaran anda!!! yeahhh semngat kui3...bru pas korek2 lemari cr PB kui3...