Friday, October 7, 2011

++HoMeWoRk 2++

day 2- The meaning behind your blog name

blog ni mula2 nya suke suki je buat...sbb kwn ramai ada blog..men taram je buat tp hampeh tak pandai guna...hahah since jan 2009...dan dibiarkan mati di situ hehehe

erm kebetulan kat sek manong dlu cikgu azam (dh arwah dh...miss u cikgu) dia wat LADAP sal blog ni...so belajar dgn dia dr situ...so idupkan balik blog i heheh maceh cikgu...ilmu cikgu saya kongsikan pada yg lain jugak....

nama tu erm nmpak jiwang kan...suke ati ler kan aku nya blog muahha tu tnda aku syag semua so aku leh citer apa saja aku nk citer except sal politik kutuk2 *kang tak pasai2 kne gam lak...tak kose mak okey!! baik mak citer sal kwn2 mak,abg sayang mak...heheh

so nama blog ni adalah spontan je..men taram je...ada yg kata nama blog kemain jiwang...suke ati ler hahah jnji aku tulis aku nya citer bukan citer laki kome ahahha :) sekian...

No comments: