Monday, May 24, 2010

++AyAm PeNyEt++


hehhe cm beser last weekend takder apa planning...lepak2 kat umah sbb en sam jmper member...ptg smlm mak text

''jom g makan ayam penyet''

wehehhehe apa lagik bersiaplah hahah pas magrib kami g...org nk banjer kan hhehheh akai mak aku gak tu sbb nk ajak ank2 kuar hahah sbnarnya byk kali dh plan nk g sbb yong yg kata ada kedai makan ayam penyet...masakan minang...sedap nyer pedas heheh i like...

lokasinya di IPOH hadapan JAYA JUSCO...aku pun tak tau nk citer nama apa tmpat tu...yg pasti depan JJ.. (dlu COURST) since dh pindah tmpat lain so tmpat tu deme buat kedai mcm2..ada YU NAM HAIR CARE, LONDON WEIGHT MANAGEMENT, (leh la sapa2 nk kurus tu jgn lupe bwk duit byk hehhe) BURGER KING (bru bukak siap ader pandu laju tau) hehhe so sila2 pergi yerk...t aku nk ajak member2 try...ader byk cawangan AP (ayam penyet) ni...luper lak nk tangkap browser dier...

ok meh tepek gambar smlm yerk...geng, nanti kiter g ok...heheh sedap wacakap lu...pedasss i liokee hheh



master plan a.k.a tukang blanjer hehhe



boss sedang belek buku menu..



ni dia buku menu...



kami tukang ngekor hehheh



ni dia ayam penyek (didatangi dgn sambal cicah yg sgt sedap n pedas, tempe goreng n tauhu)
menu wajib masakan minang ada tempe



mak sdang menikmatinya...pakai sudu tu hehe kami kai tangan jerk..hahha kai sudu pun ok sbb ayam penyet tu sbg lembut n takkan idup balik (means pelanting ayam tu haha)



sup ekor...



taraaaa!!! mak makan semua heheh (owhh tak baik aku..hehhe kami makan smua)



murah jerk heheh sila cuber ok heheh sedappp!!!

p/s: sesapa nk g jum2 aku ok jerk...to cik diyana cpt balik jum kiter g ok heheh

1 comment:

I_Hate_Lolipop said...

hehehehe...jua belanja la aku si miskin ini...huhu