Wednesday, September 9, 2009

+AdA aPa DgN tARiKH+

09.09.09
tgk kan tarikh tu tak taulah apa yg sepecialnyer...kalu nk tau aper yg sepecialnya klik lah link ni
so balik pada story pasal date yg sama smua nya ni...aku teringat satu peristiwa sedih yg berlaku dlam hidup aku...masih aku ingat lagik tarikh ni...

04.04.04
tarikh yg merubah hidup aku...tarikh dimana aku kehilangan org yang paling2 aku sayangi dimana abah kesayanganku menyahut panggilan Ilahi...maser tu aku raser macam tak percayer jerk...aku tak maulah citer panjang lagik...sbb bila ingat tarikh yg sama ni aku jadik fobia...sbb abg aku pernah gurau dgn kwn2 dier seminggu sebelum abah pergi...dier kata tarikh 04.04.04 tu cantik kot ader yg wat kenduri ker..tak sangka rupanya tarikh tu mmg tarikh yg tak boleh dilupakan sampai bila2...so bila ader tarikh yg sama hari bulan dan tahun aku tak berani nak gurau2 lagik (semua ni kuasa TUHAN) huhu AL-FATIHAH buat ayahanda kesayanganku ZAMIN B YAHYA..
P/S: Harap mimpi gigi patah tu tak betuil andaiannya..sbb org kata mimpi tu akak hilang org yg terdekat...takmau!!! huhu

No comments: