Wednesday, September 16, 2009

+hEpPy+


smlm aku dapat beberapa keping kad raya dr my student...tak sangka dapat jugak kad raya...dlu maser ngajar kat muzwin dlu dapat byk kad raya...seronok plak tp puaslah nk balas..so bila dah dapat kene lah balas sbb diorang susah payah ingat kat kiter...tapi antara byk2 ader satu kad (tp surat) from one of my student...touching sgt sbb dier wat kat kiter walaupun by kertas...that student mmg sgt baik...aku sgt menghargai mereka walaupun sometimes diorang nakal (beserlah budak) n aku pun garang jugak kat sek tp stay ader peminat (cewahhh) kita pun bukan nk diorang bg apa2 pun cukuplah diorang ingat kiter n belajar sungguh2 sampai berjaya..

kad die wat sendiri...mentang2 aku ajar dier seni hehehe tq qushaimi...



sesi membalas kad raya...baik tak cikgu ni?? pada yg bagi kemudian tu sorilah erk kalu cikgu tak balas....


and tak lupa jugak dapat ni...

kad undangan makan nasik minyak heheheh i like...to kak salwana n kak ina...selamat pengantin baru yaaa...insyaallah akan sampai...
p/s: welcome to the club heheheh mrs world..mood heppy selmat bercuti...(aku jgak tak g honeymoon lagik hehe)



No comments: