Monday, September 14, 2009

++FrOm MaLaYsiA TO JOrDAn WiTH LOvE++



heheh tepek gambar sendiri n en samsol dlu hehehe



en samsol n his family with my in law...



ini adalah adik ipar saya merangkap kwn bila balik umah mentua huhu t balik kg takder kwn dah huhu


adik n her beg..beg lagik besar dari tuan hehhe aku tumpang bwk jelah tak dapat nek belon heheh



beberapa minit sebelum berangkat



huhu sedih plak huhu



cek in pintu masuk...nek flight QATAR AIRWAYS



bye2 adik...huhu selamat berjuang...


lambaian seorang perjuang...huhu

selamat berjuang ya adik...jumper 2 tahun lagik yerk...hopefully 2 tahun lagik ada byk berita gembira heheh aku takder apa nk kirim kat adik ipar aku ni moga bekalan serunding n sambal ikan bilis kering yg kak jua buat tu dapatlah backup2 untuk makan kat sner heheh rajin2lah ym yerk..beraya soranglah kak jua tahun ni kt kg..dh la first time raya ngn abg chik huhu

adik ipar aku ni sebaya ngn aku jadik kami leh get long together...dier panggil aku kak jua jadik aku panggil dier adik...heheh good luck yerk adik...

No comments: