Friday, January 1, 2010

~ComE BaCk~

huhu perrhh lama gler aku tak update blog aku ni...cian dier koma lama sgt hahahah oklah my blog nanti umi bobok kan hari2 yer...hehhehe
erm since cuti sekolah ni aku tak update pun blog aku ni...bukan apa cerita mmg berkepol2 byknyer nk stori mory tp disebabkan umah aku line tenet dier sgt2 lah down (which is celcom broadband yg hampeh ) huhu jd malas aku nk update...bukan per nk masukkan gmbar punyerlah slow gler smpai lena aku huuhu
insyaallah aku kan update blog hari2 erk...gambar mmg byk nk dimsukkan tp tggulah nanti yerk..
erm cuti sekolah ni mcm2 aktiviti aku wat...cuti lama2 pung buring jugak...tp byk perkara yg aku buat cuti sekolah ni...antaranya adalah percutian yg mmg aku nk g bersama en samsol saya (kire honeymoonla kan) heheh tp tak terpergi2 hehehe akhirnya kami pergi jugak...kemana?? ke pulau pangkor selama 4 hr 3 malam (hah amik kau) heheheh
kami telah menghabiskan apa yang ada hahah (cuti,duit) hahahah bukan selalu pun...hehehe so apa yg telah lama nk buat telah pun dibuat...(honeymadu) so pas ni kalau org tanyer bila nk ada bby insyaallah rezeki ada...just tggu sahaja k...kalu ada mestilah satu dunia kau hebahkan yer tak??? menda baik kan...heheh
so nanti akan ku upload gambar2 kami yerk...sgt seronok kerana tiada gangguan(aku lah) tp en samsol still arai2 ader kol (huh) bz betuil...kalu cuti hp dier tak pernah senyap...
oklah erk...selamat tahun baru...lambat sgt publish entry ni...dh berkepam kat draft...heheh
semoga tahun 2010 ni membawa seribu makna buat aku n suami...membawa lembaran baru serta semuanya baru (termasuk org baru) insyaallah heheh tahun 2009 juga byk memori yg dijadikan kenangan sampai bila2...so bye2 2009 n welcome 2010...
disenaraikan azam2 aku n suami pd tahun baru ni...heheh
  1. semoga ada kehadiran org baru...kalau bley kembar (insyaallah)
  2. turunkan berat badan kami yg semakin sihat (hahahah)
  3. ingin berbahagia bertambah2 bahagia
  4. ingin pergi jalan2 lagik heheh
  5. semoga dpt kerja tetap (aku)
  6. tambah elaun byk skit (aku jugak) hahah
  7. berusaha sungguh menabung lagik
  8. semoga abg dpt beli rumah idaman
  9. dpt org baru
  10. nk org baru (azam utama)

heheheeh ok chow dlu...doakan yang terbaik buat kami yerk...



No comments: