Monday, August 17, 2009

+mEmOri+

hmmmm tgk kan tarikh arini bila ingatkan lagik dalam tempoh dua tahun ni ader 2 memori yg berbeza...memori manis dan pahit...hmmm apa erk....so meh lah share story skit dalam tempoh dua tahun ni pada tarikh yang sama...

17hb Ogos 2007
aku mencatat sejarah masuk hospital...hahhahah mmg dalam sejarah sungguh...hehehhe kelakar pun ader hehhehe alkisahnyer maser tu aku jadik guru ganti kat skrpm....pg tu (dalam jam 3pg) aku raser seram sejuk menggigil sgt2...tak tau nak cakap...aku siap selubung dengan gebor pun still sejuk menggigil2...huhu pastu perut aku memulas2 n raser nak muntah...huhu byk kali jugak aku ulang ke tandas...huhu then pastu aku decide tak pegi sek pg tu...mintak tolong my mama bgtau kat sekolah sbb sek dier dkt ngn umh mama...pening aku huhu then mak bwk g sepital dier kata aku keracunan...mak ai...huhu mula2 ok jerk...tp malam tu jadik balik huhu at the same time mak pun tak sihat jugak huhu abg aku datanglah tgk...aku dah tak tahan malam tu abg aku bwk g ER..check punyer check mmg keracunan makanan...huhu aku kene masuk air dlu satu botol...aku muntah n c***t tak henti2...sejam aderlah kat 20 kali g tandas..huhu naik lemah dah aku mmg dah takder ayor dalam badan aku...then doktor kata tahanlah masuk wad...alamak!! aku seboleh2 nyer tak nak masuk wad sbb tak pernah masuk huhu tp nak wat cmner doc kater dari tahan sakit huhu mmg merana aku huhu dkat seminggu kene tahan selagik aku dihidrasi...yg kelakar doktor letak aku dkat dgn bilik air hahah kat belakang...nasib ramai org takut gak sbb pernah dgr citer hantu sepital hikhik mmgg sah aku keracunan makanan...aku makan kat umah member...dier plak tapau kat luar...padahal aku makan aderlah satu sudu jerk...tp effect dier aku merana seminggu...tu pun aku kelentong doktor kater aku dah ok sbb aku nk balik aku konvo...huhu nasib bek aku ok hehehhe so resepi aku baik cpt adalah ditemani oleh en sam yehaaa!!! yerlah dier jerk peneman aku sampai habis time melawat...mak maser tu pun tak sihat huhu sedih tau...kwn2 kat u thg belajar...mujur ader en sam...tu yg wat jatuh cinta kat dier tu hehehhe wink!! so ni beberapa gambar maser masuk sepital..




tgnku yg sakit huhu 25 botoi ayor huhu mmg hebat heheh naik gemok tgn aku...




ujang peneman setia heheheh








hehhehe peneman di kala sakit...ni yg ubatnyer...
hehehhe maceh yerk tolong teman...time ni yg i jatuh cinta kat u...wink***




17 ogos 2008

hahahah tarikh yang ni plak hehehe kenangan manis..time ni cik abe atas tu datang minang i hehehhe sgt heppy...takmo citer panjang2 lagik...jadik i tepek gambar jerk erk...heheheh so tahun ni tarikh ni takder apa yang menarik cuma arini ader jamuan makan2 jerk heheeheh sgt sng hati hehehe


ni cincin tanda n merisik...tak tunang pun terus jerk merisik n tanda...then 10 bulan lepas tu nikah terus..sng tak payah susahkan du2 pihak...maser tu lah 1st jumper mak mentua ku...yg pasti mmg sempoi heheheh love u my in-law..


heheheh inilah sye n en sam sye...maser ni kami berdua sgt tmbam n sgt senang hati...paper pun kami sentiasa heppy...sampailah skrg heheheh diorang kater muka kami samer?? yeke??


P/S : kalu ader yg wat jamuan ader lauk yg aku tak makan tu jgn lah kecik ati yerk abb aku sgt berhati2 selepas keluar hospital...serik sgt...merana aku...yg best ader org teman je lah heheh

No comments: