Monday, August 3, 2009

pEnAnGaN BEN10



maser ahad aritu aku with my sam, yong ngn ajam g la taiping nak g PC fair...b4 g tu g umah cik zai g amik si ajam tu....cian si ajim tak ikut demam kalu tak dier tu pantang kak jua n abg sam nyer dtg...tak ajak pun nak jugak ikut...diorang di mmg dah sgt baik dgn aku ngn maklong serta kak yongnyer...mana tak nyer dari 3 pokemon ni kecik aku yg jaga diorang...takat cuci t**k diorang tu no pobelem lah...(agknyer tu sbb diorang sgt rapat dgn aku)huh..klau g umah maklongnyer(panggilan pada my bonda) tak balik pun takper...wink!! sbbnyer kak umah mak aku ader astro jadik diorang leh tgk CERIA hahahha aku pun naik muak tgk CERIA jer heheeh sampai kelahi remote lah dgn maklongnyer...aku kdg pelik gak diorang ni selalu kene marah tau...(paling kuat marah akulah pasai cuti sekolah jer diorang kompom lepak umah aku) time bujang2 dlulah...ingat lagik maser aku kwin aritu kan cuti sekolah...maser tu aku nak balik kg abg sam..jadik terpakserlah hantar diorang balik umah diorang...kecian cgt tau...sedih pun ader..kene dok ngn maksunyer...yerlah kalu tak cuti jerk dok umak kak jua...kalu dgn kak jua nyer diorang ni mewah sbb aku rajin layan diorang walopun aku ske kelahi ngn diorang...masak paling best sbb diorang ni tak pernah komplen sal makan...apa yg aku masak diorang bedal jer siap cakap ''sedaplah kak jua msak'' hmmm kome tu bg makan aper pun sdap..hahhaah

so balik pada citer ker tepen tadi...cik zai pesan soh belikan kasut sek si ajam tu ngn bdk kecik si ajim tu siap pesan JAM BEN 10..dah lama dier nak tp tak terbeli...jadik disebabkan dier demam kene gaklah carik..klau tak nuntut tak hingat dunia(dok mintak tu jerk selagi tak dapat) dah jalan2 kat PC FAIR tadik dapatlah broadband aku cari...dapat student price lagik...wahhh gitu!! walopun dah kwin heheheh sbb age dier betweeen 19-25...dah kwin pun kire aku tergolong gak dalam ketegori ni hahahah dapatlah price sebulan rm50 jerk...murah kan??

lepas dah perabihkan duit kat PC FAIR tu jengjalan plak kat TESCO..dah dapat kasut ajam aku n my sam pun g lah cari jam BEN10 budak kecik tu...cari2 tak jmper...then aku cakap lah kat yong nak ke taiping sentral lah carik...jalan punyer jalan aku jmper lah satu kedai jam (ala2 gerai kat dalam tu) tgk ader jam BEN10...tgk price tulis kat belah bawah kiri deret yg sama tu rm6.90...

penjual : jam ini ada lampu (sambil tunjuk kat aku)
aku : wah cantik siap ader lampu cam LCD
en.sam : amiklah...ajim msti ske

aku : ok gak kan..murah pun murah...(confident gle jwpn aku) n aku pun terus bagi kat penjual tu..
after a few minute lepas amoi tu tulis bil....
aku : ok (sambil bagi rm10)
penjual : miss rm19.90
aku : glup!!! (tak terkata aper sambil tambah lagi rm10)
abg sam : ketawa sinis (jaga abg pasni aku kata)
penjual : ok miss thanks..
aku : ok..(terus blah)
ontheway nak turun eskelator
abg sam : kak jua dier pun pakai jam rm10 hinggit
aku : BERDARAH JIWE (ayat kak zura) hahahahahah (hanya mampu ketawa besar) hahahahah

dah sampai kat kete aku pun bercerita kat yong...punyerlah gelak besar dier hahahah yg si ajam tu bengang tak hingat lah jam adik dier lagik tantik dari dier heheheh (muka jeles giler) heheheh aku cakap kat ajam abis hatilah si ajim tu dapat jam BEN10 mahal hahahah (sbnarnyer tak lah mahal pun tapi tuk budak 4thn tu aku kirekan mahallah sbb b4 this aku ader jmper jam BEN10 tuk budak2 cmtu harga dier rm4.90 jerk..sesuailah tuk umor dier...

aku kater tak kisahlah ajim...tu tanda kak jua syg kat ajim hehehehe...maser balik umah nak hantar ajam...rupernyer si budak kecik ni dah lena tapi dgr jerk bunyik kete terus bangun semata2 jam BEN10...huh sungguh kuat pengaruh BEN10 pada budak ni...tak silap aku,aku dah beli byk mainan BEN10 kat si ajim ni...termasuklah selipar,jam mainan,baju,pistol n mcm2 BEN10 lagiklah...maklong dier pun melayan jugak beli mcm2...(huh aku pun tak dapat maser kecik2 dlu)hehehe sgt syg kat ajim ni sbb dialah penyeri n kwn kelahi heheheh dek kerana mulutnya yg pot pet tu hehehe (agaknya ikut aku kot pot petnyer)

tgk syg benor dier hehehe


inilah si ajim BEN10 hehehe


so tak dapat nak capture ganbar jam yang dibeli sbb tak sampai ati nak tangkap gambar dek kerana berdarah jiwe huhu



p/s: sebelum beli barang, tgk lah harga dlu yerk...jgn over conpident huhu

No comments: